2013. január 2., szerda

EGY ÉVES A BLOG – összefoglalás + a Google kereső világa


2011. 12. 22-én lett felrakva az első bejegyzés, a Csúcsgörény

Már túl vagyunk az évfordulón tíz nappal, de így is elmondhatom, hogy a blognak az első évben megvolt 3000 látogatója. Jobb oldalt meg lehet nézni, mire voltak leginkább kíváncsiak.

Összesen 71 bejegyzést raktam fel, ebből 41 könyvkritika, 18 összeállítás idézetekből, 5 vélemény, meg még vannak egyéb bejegyzések is.

A blog egyik bejegyzését a Wikipédia is idézi, mint forrást (nem tudom, ki idézett mit, de ittlátható a szócikk).

Azt hiszem, hogy lévén, hogy nem vagyok egy könyvmoly, nem túl jelentős mennyiségű, és lévén, hogy nem vagyok túl gyakorlott, nem túl jó minőségű szócikket jelentettem itt meg. Azért remélem, hogy segíthettem vele. Ha csak egyetlen embert rá tudtam venni, hogy elolvassa valamelyik itt ismertetett könyvet, úgy hiszem, nincs okom panaszra.

Most pedig következzék egy kis összeállítás azokból a kifejezésekből, amikkel a blogra keveredtek emberek.

Képzavarok:
nem mind arany ami fénylik szent péter esernyője – Kis képzavar. Lásd: Nem mind arany, ami fénylik és Szent Péter esernyője
foucault inga szerb antal
szent antal a világirodalom története

Erre keres, aki tudja, mit akar:
arisztokrata regény – oké, a Háború és béke az – de egyáltalán van ilyen fogalom?
agyament idézetek – lásd ITT
"az ember" + robert winston – én is próbálkozok néha ilyesmivel
miket kritizál gulliver
mi a mondanivalója a narnia krónikáinak – nem csodálom, ha valaki ilyet kérdez
idézetek okosságról
miről szól a don quijote

Kérdezz, én felelek mindenre:
ki írta a szent péter esernyője cimu konyvet?
hol lehet még kapni a varázsló unokaöccse című könyvet? árak
ország melyik részén játszódik a szent péter esernyője?

Biológia
pincebogár és csótány közötti különbségNagyvárosi természetbúvár
ősrovarok – Így találtak a blogra 10-en is.
lány és fiú csótány közti különbség

Mi van?
szent péter esernyöje rövid tartalma olvasmánynak – Olvasmánynak?
szerb antal a világirodalom története röviden – No Komment
a mai olvasó szerb antal
szerb antal blog
jehu blog – ez végül is igaz, elvégre én is jehu vagyok
szerelmes versek csédé – a csédé az a név, amin regisztrálva vagyok     
letisztult olvasás hitler
goethének nincsenek érzelmei

Elírtuk
kötelező olvasmányok don   
22.-es csapdája idézetek – Huszonkettedikes. Ez hatszor is megvolt.
donkihote könyv

Erről sem írtam
gulliver paródia
egyperces novella: borges
edzés idézetek
szem védelme
kafka a császár üzenete elemzés
papír út
a kismadár film elemzése

Kötelező olvasmányok:
a tükörváros titka röviden – ez is kötelező?
a 22-es csapdája kötelező olvasmány - sajnálom

A billentyűzet furcsaságai:
kritikàk mikszáth kálmán szent péter esernyőjéről – háromszor!
rejtèlyes esetek

Mára szerintem ennyi bőven elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése